Vše o nákupu

Snažíme se, aby nákupní proces byl co nejjednodušší a intuitivní:

 1. V levém (vertikálním) menu si vyberte skupinu výrobků:

  • Péče o zdraví (přípravky s koloidními roztoky pro zlepšení zdravotního stavu)
  • Péče o tělo (masti a ostatní přípravky s konopím apod.)
  • Domácí lázně (slatinné a jílové produkty pro lázeňské procedury v domácím prostředí)
  • Ostatní (přírodní kosmetika, veterinární přípravky a konopné potraviny)

2. Z nabídky si vyberte produkt, klikem na ikonu DETAIL si pročtěte jeho specifikaci a pokud jste s ním spokojeni, upravte kolonku počet kusů a klikem na ikonu DO KOŠÍKU přidejte produkt do svého "nákupního košíku". Můžete dále pokračovat v nákupu kliknutím na další výrobky, ověřit si stav vašeho "košíku" vpravo nahoře v proužku NÁKUPNÍ KOŠÍK (uvidíte počet produktů a jejich celkovou cenu) nebo vybrané zboží objednat.

3. Objednávkový proces zahájíte kliknutím na ikonu KOŠÍK v proužku NÁKUPNÍ KOŠÍK. Překontrolujete svůj výběr a pokud je vše v pořádku, pokračujete klikem na ikonu POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE. Zde si vyberete způsob dopravy a platby a opětovným kliknutím na ikonu POKRAČOVAT se dostanete k osobním údajům. Pokud jste registrovanými zákazníky, vaše kontaktní údaje jsou již předvyplněny a vy můžete pokračovat kliknutím na ikonu POKRAČOVAT (pokud ještě nejste přihlášení, klikněte nahoře na odkaz Prosíme, přihlašte se). V opačném případě vyplňte potřebné údaje označené červenou hvězdičkou a zatrhněte dole Chci se zaregistrovat (přihlašovací údaje Vám přijdou v mailu). Nezapomeňte potvrdit souhlas s Obchodními podmínkami a kliknutím na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU dokončíte celý proces.

4. V nekratší možné době vaši objednávku zpracujeme a na váš e-mail zašleme potvrzení objednávky se všemi náležitostmi. Objednávku odešleme nejpozději do 2 pracovních dnů (obvykle je to druhý den).

Doprava a platba:

Ceny zboží uvedené na www.SativaShop.cz jsou platné v okamžiku objednání a jsou vždy konečné (nejsme plátci DPH, tedy ceny se již nezvyšují). 

Za zboží můžete zaplatit klasickým převodním příkazem nebo využít možnosti dobírky a zaplatit až při převzetí zásilky dopravci. Samozřejmě si zboží můžete také osobně vyzvednout v naší kamenné prodejně. Bohužel jsem kvůli EET museli zrušit platbu kartou online a také platbu v hotovosti :-(

K dopravě využíváme služeb přepravní společnosti Geis nebo České pošty. Poštovné a balné odvisí od celkové váhy zásilky.

Geis (doručení obvykle do 1 - 2 dnů):

  • u zásilek do 2 kg váhy - 89- Kč 
  • u zásilek mezi 2 - 7 kg váhy - 99,- Kč
  • u zásilek nad 7 kg váhy - 129,- Kč

Česká pošta (doručení obvykle do 1 - 2 pracovních dnů):

  • u zásilek do 2 kg váhy - 89- Kč 
  • u zásilek mezi 2 - 5 kg váhy - 129,- Kč
  • u zásilek nad 7 kg váhy - 159,- Kč

Při ceně objednávky nad 2 500,- Kč máte v České republice poštovné a balné zdarma. Rádi Vám také zboží zašleme na Slovensko či do Německa, ohledně poštovného nás prosím kontaktujte ještě před objednáním.

Informace o odstoupení od smlouvy a reklamační řád najdete zde.

Kompletní obchodní podmínky jsou zde. 

 

Pokud se Vám nechce číst obchodní podmínky, zde je stručný výtah zbavený "právničiny":

1. Prosíme vás o vyplnění platných údajů - čím více, tím lépe.

2. Vaše údaje nikdy nezneužijeme, nepředáme je třetí osobě, neprodáme, jsou u nás zkrátka v bezpečí (jsme registrováni na Úřadu na ochranu osobních informací). Na váš telefon vám nikdy nepošleme reklamní sms, na váš email vám můžeme zaslat informaci s akční nabídkou našeho sortimentu (obvykle 2x ročně).

3. Ceny zboží zobrazené na webu jsou platné v okamžiku objednání a to včetně DPH, takže se nikdy nemůže stát, že na faktuře bude jiná částka.

4. Pokud by se náhodou stalo, že uděláme chybu a vám přijde nekompletní zásilka nebo jiné zboží, než jste si objednali, okamžitě zjednáme nápravu - na naše náklady pošleme do druhého pracovního dne správné zboží. Nebudeme vás nutit vracet nám to nesprávné, můžete si ho nechat jako kompenzaci.

5. Pokud si svůj nákup rozmyslíte a dáte nám to do 14 dnů vědět, vrátíme vám na účet plnou částku a to včetně poštovného, které jste zaplatili. A to i v případě, že jste zboží již používali (např. v balení bude chybět trochu krému apod.).

6. Pokud se v objednávce spletete nebo si dodatečně na něco vzpomenete, nic se neděje. Stačí nám zavolat a pokud zásilka ještě není na cestě, rádi vám objednávku upravíme.

7. Pokud by se náhodou stalo, že objednané zboží nebude skladem v požadovaném množství, vždy vás nejprve budeme kontaktovat a dohodneme následující postup (akceptace menšího množství, náhradní produkt, zrušení objednávky atd.).

8. Veškerá dodatečná plnění (reklamace, vrácení peněz, náhrada zboží apod.) se zavazujeme splnit bez zbytečných odkladů, obvykle do 5 pracovních dnů.

9. Zákazník je u nás na prvním místě. Vždy uděláme maximum pro to, abyste byli spokojeni. Neváhejte nás oslovit se svými nadstandardními požadavky, dejte nám vědět v případě jakékoliv věci, která dle vás není 100% v pořádku. Uvidíte, že i webový obchod můžete mít rádi ;-)

 

Dotazník

Jaký produkt byste uvítali v našem sortimentu?
Počet hlasů: 212

Facebook