Novinky

14.5.2018
Novinka - koloidní zlato 100 ml v dárkovém balení

Máme pro vás nové balení koloidního zlata! Chcete někoho podarovat exkluzivním produktem za rozumnou cenu? Nyní máte možnost. Limitovaná edice koloidního zlata ve skleněné lahvičce se zlatým uzávěrem čeká jen na vás! Věnujte výjimečný dárek a součas...

více
18.3.2018
Je pondělí, čas na dárek zdarma ;-)

Je pondělí a Vy máte možnost vyhrát DEO sprej s koloidním stříbrem zdarma! Více zde: Pondělní soutěž....

více
31.1.2018
Další úspěch českých vědců s nanostříbrem!

Většina z nás již určitě slyšela o problému rezistence bakterií vůči antibiotikům, nebo se s tímto fenoménem poslední doby nedejbože setkala osobně. Vědci dokonce tvrdí, že to nebude dlouho trvat a vrátíme se do "doby před-antibiotické"....

více

Vše o nákupu

Snažíme se, aby nákupní proces byl co nejjednodušší a intuitivní:

 1. V levém (vertikálním) menu si vyberte skupinu výrobků:

  • Péče o zdraví (přípravky s koloidními roztoky pro zlepšení zdravotního stavu)
  • Péče o tělo (masti a ostatní přípravky s konopím apod.)
  • Domácí lázně (slatinné a jílové produkty pro lázeňské procedury v domácím prostředí)
  • Ostatní (přírodní kosmetika, veterinární přípravky a konopné potraviny)

2. Z nabídky si vyberte produkt, klikem na ikonu DETAIL si pročtěte jeho specifikaci a pokud jste s ním spokojeni, upravte kolonku počet kusů a klikem na ikonu DO KOŠÍKU přidejte produkt do svého "nákupního košíku". Můžete dále pokračovat v nákupu kliknutím na další výrobky, ověřit si stav vašeho "košíku" vpravo nahoře v proužku NÁKUPNÍ KOŠÍK (uvidíte počet produktů a jejich celkovou cenu) nebo vybrané zboží objednat.

3. Objednávkový proces zahájíte kliknutím na ikonu KOŠÍK v proužku NÁKUPNÍ KOŠÍK. Překontrolujete svůj výběr a pokud je vše v pořádku, pokračujete klikem na ikonu POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE. Zde si vyberete způsob dopravy a platby a opětovným kliknutím na ikonu POKRAČOVAT se dostanete k osobním údajům. Pokud jste registrovanými zákazníky, vaše kontaktní údaje jsou již předvyplněny a vy můžete pokračovat kliknutím na ikonu POKRAČOVAT (pokud ještě nejste přihlášení, klikněte nahoře na odkaz Prosíme, přihlašte se). V opačném případě vyplňte potřebné údaje označené červenou hvězdičkou a zatrhněte dole Chci se zaregistrovat (přihlašovací údaje Vám přijdou v mailu). Nezapomeňte potvrdit souhlas s Obchodními podmínkami a kliknutím na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU dokončíte celý proces.

4. V nekratší možné době vaši objednávku zpracujeme a na váš e-mail zašleme potvrzení objednávky se všemi náležitostmi. Objednávku odešleme nejpozději do 2 pracovních dnů (obvykle je to druhý den).

Doprava a platba:

Ceny zboží uvedené na www.SativaShop.cz jsou platné v okamžiku objednání a jsou vždy konečné (nejsme plátci DPH, tedy ceny se již nezvyšují). 

Za zboží můžete zaplatit klasickým převodním příkazem nebo využít možnosti dobírky a zaplatit až při převzetí zásilky dopravci. Samozřejmě si zboží můžete také osobně vyzvednout v naší kamenné prodejně. Bohužel jsem kvůli EET museli zrušit platbu kartou online a také platbu v hotovosti :-(

K dopravě využíváme služeb přepravní společnosti Geis nebo České pošty. Poštovné a balné odvisí od celkové váhy zásilky.

Geis (doručení obvykle do 1 - 2 dnů):

  • u zásilek do 2 kg váhy - 89- Kč 
  • u zásilek mezi 2 - 7 kg váhy - 99,- Kč
  • u zásilek nad 7 kg váhy - 129,- Kč

Česká pošta (doručení obvykle do 1 - 2 pracovních dnů):

  • u zásilek do 2 kg váhy - 89- Kč 
  • u zásilek mezi 2 - 5 kg váhy - 129,- Kč
  • u zásilek nad 7 kg váhy - 159,- Kč

Při ceně objednávky nad 2 500,- Kč máte v České republice poštovné a balné zdarma. Rádi Vám také zboží zašleme na Slovensko či do Německa, ohledně poštovného nás prosím kontaktujte ještě před objednáním.

Informace o odstoupení od smlouvy a reklamační řád najdete zde.

Kompletní obchodní podmínky jsou zde. 

 

Pokud se Vám nechce číst obchodní podmínky, zde je stručný výtah zbavený "právničiny":

1. Prosíme vás o vyplnění platných údajů - čím více, tím lépe.

2. Vaše údaje nikdy nezneužijeme, nepředáme je třetí osobě, neprodáme, jsou u nás zkrátka v bezpečí (jsme registrováni na Úřadu na ochranu osobních informací). Na váš telefon vám nikdy nepošleme reklamní sms, na váš email vám můžeme zaslat informaci s akční nabídkou našeho sortimentu (obvykle 2x ročně).

3. Ceny zboží zobrazené na webu jsou platné v okamžiku objednání a to včetně DPH, takže se nikdy nemůže stát, že na faktuře bude jiná částka.

4. Pokud by se náhodou stalo, že uděláme chybu a vám přijde nekompletní zásilka nebo jiné zboží, než jste si objednali, okamžitě zjednáme nápravu - na naše náklady pošleme do druhého pracovního dne správné zboží. Nebudeme vás nutit vracet nám to nesprávné, můžete si ho nechat jako kompenzaci.

5. Pokud si svůj nákup rozmyslíte a dáte nám to do 14 dnů vědět, vrátíme vám na účet plnou částku a to včetně poštovného, které jste zaplatili. A to i v případě, že jste zboží již používali (např. v balení bude chybět trochu krému apod.).

6. Pokud se v objednávce spletete nebo si dodatečně na něco vzpomenete, nic se neděje. Stačí nám zavolat a pokud zásilka ještě není na cestě, rádi vám objednávku upravíme.

7. Pokud by se náhodou stalo, že objednané zboží nebude skladem v požadovaném množství, vždy vás nejprve budeme kontaktovat a dohodneme následující postup (akceptace menšího množství, náhradní produkt, zrušení objednávky atd.).

8. Veškerá dodatečná plnění (reklamace, vrácení peněz, náhrada zboží apod.) se zavazujeme splnit bez zbytečných odkladů, obvykle do 5 pracovních dnů.

9. Zákazník je u nás na prvním místě. Vždy uděláme maximum pro to, abyste byli spokojeni. Neváhejte nás oslovit se svými nadstandardními požadavky, dejte nám vědět v případě jakékoliv věci, která dle vás není 100% v pořádku. Uvidíte, že i webový obchod můžete mít rádi ;-)

 

Dotazník

Jaký produkt byste uvítali v našem sortimentu?
Počet hlasů: 248

Facebook